Chybějící zboží a záměna zboží
Přestože naši zaměstnanci věnují balení objednávek maximální péči, může se stát, že v objednávce něco chybí nebo Vám přijde jiné zboží, než jste si objednali. Stává se to opravdu v minimální míře, ale pokud se to bohužel stalo právě Vám, níže máte návod jak postupovat.
Chybějící zboží
V případě, že Vaše objednávka byla doručena nekompletní postupujte prosím následovně:
- Kontaktujte nás neprodleně (nejpozději následující pracovní den) na email info@habeo.cz nebo telefonicky na čísle +420 776 864 260.
- Vždy při komunikaci uvádějte následující informace:
- Jméno na které byla objednávka udělána
- Číslo objednávky
- Zboží, které v objednávce chybí
- Jestliže je viditelně poškozený balík, a mohlo dojít ke ztrátě zboží v průběhu přepravy, postupujte podle návodu ZDE
- Naši proškolení pracovníci se s Vámi prostřednictvím emailu nebo telefonicky domluví, jakým způsobem k Vám dopravíme chybějící zboží, aby byla Vaše objednávka co nejdříve kompletně vyřízena k Vaší spokojenosti.
- Náklady na doručení chybějícího zboží jdou samozřejmě za námi a Vás tak tato nepříjemná situace nebude stát ani korunu navíc.
Špatně zaslané zboží
V případě, že zásilka obsahovala jiné zboží, než které bylo v objednávce, postupujte prosím následovně:
- Kontaktujte nás neprodleně (nejpozději následující pracovní den) na email info@habeo.cz nebo telefonicky na čísle +420 776 864 260.
- Vždy při komunikaci uvádějte následující informace:
- Jméno na které byla objednávka udělána
- Číslo objednávky
- Zboží, které v objednávce mělo být
- Zboží, které v objednávce je
- Naši proškolení pracovníci se s Vámi prostřednictvím emailu nebo telefonicky domluví na nejlepším způsobu nápravy stávající situace, aby byla Vaše objednávka co nejdříve kompletně vyřízena k Vaší spokojenosti.
- Náklady na výměnu špatně zaslaného zboží jdou samozřejmě za námi a Vás tak tato nepříjemná situace nebude stát ani korunu navíc.