Poškozené zboží
Ačkoliv veškeré zásilky balíme tak, aby zboží dorazilo až k Vám v pořádku, může se i přesto bohužel stát, že se zboží během přepravy poškodí.
1) Balík je viditelně poškozený
V případě, že Vám kurýr nebo výdejní místo předává zásilku, u které je viditelně poškozený obal postupujte následovně:
- Sepište s dopravcem nebo výdejním místem na místě formulář o poškození zásilky, případně přijměte zásilku, ale nechte si k podpisu zásilky dopsat, že balík byl poškozen a že jej přebíráte s výhradou
- Jestliže s Vámi dopravce žádný formulář nebude chtít sepsat, nebo nebude chtít zapsat výhradu k převzetí, zásilku nepřebírejte!
- Kontaktujte nás na email info@habeo.cz nebo telefonicky na čísle +420 773 100 626 / +420 773 100 167.
- Vždy při komunikaci uvádějte následující údaje:
- Jméno na které byla objednávka udělána
- Číslo objednávky
- Zboží, které bylo poškozeno
- Jestliže jste zásilku převzali s výhradou, nebo jste s dopravcem sepsali formulář o poškození zásilky, do emailu připojte ještě fotografii poškozeného nerozbaleného balíku, poškozeného zboží a štítku na balíku
- Naši proškolení pracovníci s Vámi proberou nejideálnější postup řešení této reklamace
2) Balík nebyl poškozen, ale přesto došlo k poškození zboží
Bohužel i přes veškerou snahu zabalit zboží tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy, nejsme schopni ovlivnit způsob, jakým přepravce se zásilkou zachází, a proto může dojít k poškození zboží bez viditelného poškození obalu. Jestliže se tato nepříjemná věc stala právě Vám, postupujte dle pokynů níže:
- Pokud se jedná o balík doručován přes Českou poštu, podejte reklamaci k České poště dle následujících pokynů: https://www.ceskaposta.cz/rady-a-navody/reklamace
- Kontaktujte nás na email info@habeo.cz nebo telefonicky na čísle +420 773 100 626 / +420 773 100 167
- Vždy při komunikaci uvádějte následující údaje:
- Jméno na které byla objednávka udělána
- Číslo objednávky
- Zboží které bylo poškozeno
- Jestliže zasíláte email, přiložte i fotografii poškozeného zboží
- Naši proškolení pracovníci budou v co nejkratším možném termínu na Váš email reagovat. V případě telefonického rozhovoru se s Vámi ihned domluví na dalším postupu řešení reklamace