• Jak reklamovat
Přestože zboží balíme tak, aby nedošlo k jeho poškození, může se stát, že se výrobek poškodí v průběhu přepravy. Přesný návod na to, jak postupovat naleznete na stránce o poškozeném zboží.
Naše proškolené baličky zboží vše několikrát kontrolují a pečlivě balí do balíků, ale i přesto se může stát, že v balíčku je o produkt méně nebo více, případně že je zabalen jiný produkt, než jste si objednali. Jsme přece lidé, kteří nejsou neomylní, taková chybička se může stát každému. V takovém případě lze samozřejmě zásilku také reklamovat. Více naleznete v informacích o chybějícím zboží a záměně zboží.
Pokud nejste se zbožím spokojeni, máte ze zákona nárok jej vrátit nebo vyměnit do 14 dnů bez udání důvodu. Návod, jak vrátit nebo vyměnit zboží naleznete v článku o vrácení zboží do 14 dní a výměna zboží.
Výjimečně se může stát, že výrobek, který jste si objednali, má nějakou výrobní vadu nebo při používání nastane v záruční době nějaká provozní porucha. V tomto případě lze žádat o reklamaci vadného produktu.